Número 62  11 d'abril de 2013  
 
 
   

Butlletí Setmanal

 

Noticies destacades

Des dels USA, Lauren Gunderson: How Theater for Young People Could Save the World (amb traducció)

La 24a Mostra d’Igualada, la gran festa per a infants i joves, a punt d’engegar – Teatral.net

 

Oportunitats:

Oportunitats ‘efamilyclub’: ‘Gulliver’ a l’Atrium de Barcelona

Oportunitats ‘efamilyclub’: ‘En Patufet’ a la sala Fènix de Barcelona

 
   
 

Jove Espectacle és un bloc de notícies sobre l'espectacle per a infants i joves a Catalunya, que mira d'agrupar i publicar tota la informació que, sobre aquest món, es troba dispersa arreu.

Aquest butlletí és un recull de TOTES LES NOTÍCIES DE LA SETMANA QUE S'HAN PUBLICAT AL BLOC, excepte aquelles que, per la seva immediatesa, ja no tinguin vigència.

Els destinataris són tant els espectadors (pares i mares, infants i joves, mestres...) com els professionals de les companyies, els autors, les sales, programadors, fires, i tothom que pugui estar-ne interessat.

Si us plau, copieu el nostre correu electrònic a la vostra llibreta d'adreces, per evitar que sigui tractat com a spam (correu no desitjat). Esperem que us sigui útil, i que aviat puguem oferir-vos noves seccions i recursos.

 

 

Seccions:

Aquesta setmana (o la vinent):

Cartellera setmanal de Xarxa i Rialles

Dissabtes de conte d’El Corte Inglés: Barcelona, Sabadell i Tarragona – 13 d’abril

“Somriures i Màgia” Aquest diumenge al Teatre Municipal de Roses

“Els tres porquets” Aquest dissabte a La Casa dels Entremesos de Barcelona

“Monstres” Aquest diumenge al Centre Cívic de Les Corts de Barcelona

“El Petit Dalí” 13 i 14 d’abril a la Plaça del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

“Bruna, la bruixeta tartamudeta” Aquest diumenge a l’Auditori La Torrassa de l’Hospitalet de Llobregat

“Hansel i Gretel” Aquest diumenge al Centre Cívic Casinet d’Hostafrancs

Concert Familiar “El gran viatge de Llúcia” Aquest diumenge al Conservatori de Música de Girona

Sóc el millor. 33 anys de màgia amb el Màgic Andreu. aquest divendres al Teatre Municipal Àngel Guimerà del Vedrell

Activitats d’aquesta setmana a la Biblioteca Tirant lo Blanc de Montgat (El Maresme)

“Contes del món, de les germanes Baldufa” aquest diumenge al Centre Cívic Vila·Florida de Barcelona

Hora del conte: En John Brown i el llibre màgic. Aquest dijous a la Biblioteca Can Baratau de Tiana (Maresme)

“Clic!” aquest diumenge a Ca N’Humet (Masnou)

Combinat de Circ 47. 13 i 14 d’abril a l’Ateneu Popular 9 Barris de Barcelona

“Cinc contes diferents” aquest dissabte al Teatre Orfeó Montsià d’Ulldecona

“De bracet” espectacle familiar. Aquest diumenge a Can Rajoler (Parets del Vallès)

“Boom!” Aquest dissabte al Teatre Núria Espert de Sant Andreu de la Barca

 

Fires i Festivals, Festes:

24a edició de La Mostra d’Igualada – De l’11 al 14 d’abril de 2013

La TTP desembarca a La Mostra d’Igualada!!

L’Institut Ramon Llull porta cinc programadors francesos a la Mostra d’Igualada – Fira de teatre infantil i juvenil

La Companyia Teatre Mòbil presenta el seu nou espectacle “Sense solta” el dissabte 13 d’abril a La Mostra d’Igualada

“A taula!” aquest divendres a l’Espai l’Escorxador dins la programacio de la 24a edicio de La Mostra d’Igualada

Ja podeu presentar les vostres propostes artístiques per formar part de l’Off de la Fira Mediterrània

 

Notícies professionals:

Oberta la segona convocatòria per a les residències Testimoni Escènic

El 29 d’abril…BALLEM JUNTS. Mou-te pel DID! Aprèn-te la coreo i vine a ballar

Borsa de treball: feina al sector artístic – cultunet.com

 

Públic Escolar:

Programació escolar: “Els colors del Tic-Tac” 16 i 17 d’abril al Teatre Auditori de Ripollet

Programació escolar: “Racons, més enllà d’un viatge” Dilluns vinent al Teatre Espai Joan Maragall de Gavà

Programació escolar: “Racons, més enllà d’un viatge” Aquest divendres al Casal Cultural El Casino de Sant Esteve Sesrovires

Programació escolar: “Racons, més enllà d’un viatge” Aquest dijous al Teatre Atrium de Viladecans

 

Joves:

Joves: Programació del mes d’abril al Breu Teatre Estratègic

Torna La Taverna del C.A.T. i Refree, aquest dimecres al Via Fora (Barcelona)

 

Altres:

Taller sobre producció tècnica en un grup de música (del local a l’escenari) l’11 d’abril a l’Espai Marfà de Girona

Institut del Teatre: Exposició “Els primers 100 anys” Del 8 d’abril al 30 de juny

L’Ajuntament de Sant Cugat ha signat un conveni amb el Circ Raluy en què es comprometen a no realitzar cap espectacle amb animals

i més...

Segueix-nos per

 

           

 

Jove Espectacle

Josep Maria Viaplana - Tiana

http://www.jovespectacle.cat

http://www.facebook.com/jovespectacle

jovespectacle@gmail.com

@jovEspectacle (twitter)

 

 

Aquest butlletí s'adreça a vosaltres en qualitat de professionals o entitats vinculades a l'espectacle per a infants i joves, persones potencialment interessades, o bé per haver-vos-hi subscrit. Per no rebre'l més, només heu de clicar aquí.

Persones físiques subscrites:
En compliment de la Llei Orgànica de Protecció de Dades 15/1999, us informem que les vostres dades personals/professionals estan incorporades en un fitxer comercial, amb la finalitat d'enviar-vos aquest butlletí i d'altres comunicacions comercials, el responsable del qual és Josep Maria Viaplana. Si ho desitgeu, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació o oposició de les vostres dades personals en el correu electrònic
jovespectacle@gmail.com.

Us preguem que difongueu i reenvieu aquest butlletí a qualsevol altra persona, companyia, teatre o entitats que penseu que pugui estar-ne interessada. Per qualsevol comentari o consulta, podeu contactar-nos a través del correu jovespectacle@gmail.com