Claqué i boogie-woogie: La millor manera de tancar la temporada estable de l’Espai Dansat! del SAT! (Barcelona)

Boogie Woogie Tap

Guillem Alonso i Roser Font (Tap Olé) presentaran, junt amb Lluís Coloma Trio, un espectacle ple de ritme, energia i boogie-woogie els dies 26, 27 I 28 d’abril.

La temporada de dansa del SAT! Teatre de Barcelona, que enguany s’ha batejat amb el nom d’Espai Dansat! per diferenciar-la de l’especialització en teatre familiar d’aquesta sala municipal de la ciutat, s’acomiada amb una proposta divertida i festiva que omplirà de ritme a grans i petits: Boogie Woogie Tap.

Havent tornat d’actuar i d’impartir masterclasses a Chicago, Guillem Alonso i Roser Font, ballarins de claqué de renom internacional i membres fundadors de la companyia Tap Olé,  es reuniran amb el pianista Lluís Coloma, conegut pel seu talent interpretant peces de blues i de boogie-woogie, director artístic del Festival de Blues de Barcelona, i la seva formació de trio, amb Manolo Germán al contrabaix i Marc Ruiz a la bateria, per oferir un espectacle-concert ple de boogie-woogie, percussió i energia.

L’experiència de tant bons intèrprets es podrà gaudir a través de les peces interpretades a través la combinació de dos dels estils més rítmics de la tradició afroamericana. A més Guillem Alonso interpretarà peces de sand dance, disciplina de la qual ell n’és l’únic expert a aquesta banda de l’atlàntic i que consisteix en ballar emetent el so amb el frec de les sabates sobre la sorra.

FUNCIONS:
Divendres 26 abril a les 21h
Dissabte 27 abril a les 21h
Diumenge 28 abril a les 18h

Boogie Woogie Tap
Cia. Boogie Woogie Tap
Boogie Woogie Tap és un original espectacle de claqué a ritme de boogie-woogie. Una música enèrgica i festiva que es fusiona amb una espectacular dansa transmetent al públic dosis de ritme i diversió.

La complicitat del grup i la qualitat en l’execució de la música i del ball fan d’aquest espectacle una mostra única i actual de dos dels estils més fortament rítmics de la tradició afroamericana.

Un fantàstic espectacle en què Guillem Alonso i Roser Font, ballarins de referència internacional, es converteixen en dos instrumentistes acompanyant les trepidants melodies, improvisant i coreografiant l’uníson de manera impecable.

Piano: Lluís Coloma / Contrabaix: Manolo Germán / Bateria: Marc Ruiz / Claqué: Guillem Alonso, Roser Font / Tècnic de so: Natxo Nogueras

Durada: 80 minuts

PREU: 15€ (menors de 14 anys 50% dte)

LLOC:
Espai Dansat! (SAT!)
C/ Neopàtria 54, Barcelona
www.espaidansat.cat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*