Les dolces aventures de Hansel i Gretel s’instal·len a VIU EL TEATRE. Del 5 al 26 de maig

La dolça història dels germans Hansel i Gretel protagonitzarà el darrer espectacle de la programació familiar VIU EL TEATRE en aquesta temporada 2012-2013. La companyia El Musical més Petit 2 presenta un muntatge en format musical d’aquest conte clàssic dels germans Grimm que, a partir del dia 5 de maig, romandrà tots els diumenges, fins el 26 de maig, al Teatre Poliorama de Barcelona.

En Hansel i la Gretel vivien amb el seu pare, un pobre llenyataire, i la seva cruel madrastra prop d’un bosc molt espès. Aprofitant l’absència del pare, la madrastra decideix abandonar-los al bosc perquè es perdin i no tornin mai més a la seva llar. Els germans cauran a la trampa d’una terrible bruixa devora nens que viu a la casa més sorprenent i meravellosa del món… la Caseta de Xocolata. ¿Aconseguiran escapar?

Si ho voleu descobrir, no us perdeu aquest espectacle dirigit per Carles de la Rosa i que compta amb text i lletra de Daniel Anglès, a més de la música de Ferran González. Ja podeu adquirir les entrades i ser els primers en gaudir d’aquest conte i superar amb els nostres protagonistes tots els entrebancs i enganys als que els sotmetrà la bruixa dolenta.

Veure tràiler “Hansel i Gretel”

Comprar entrades funcions Poliorama “Hansel i Gretel”

AGENDA:

Espectacle: Hansel i Gretel
Companyia: El Musical + Petit 2
Gènere: Musical
Funcions: 5, 12, 19 i 26 de  maig de 2013 a les 12.30 h
Recomanat a partir de 5 anys.
Lloc: Teatre Poliorama de BCN (La Rambla,115)
Preu entrada: 13.50 €  (inclòs un 21% d’IVA)
Preu grups  +10/ +20 persones: 11.50 € / 9,5 €

Venda d’entrades: Ticketmaster i taquilles del Teatre Poliorama. Grups al telèfon 934324369 i info@viuelteatre.com

+INFO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*