El Mercat de Música Viva de Vic, ofereix espectacles per a infants i joves i un abonament ‘Low Cost’

Dins del programa del Mercat de Música Viva de Vic, aquesta edició 2013, que es farà del dijous 12 al diumenge 15 de setembre, ens ofereix concerts per a tota la família_

Diumenge, 15

1,2,3… PICABRESSOLA!

TIU

I per a adolescents, ens recomanen que assitiu (amb la família o amb la colla, com pugueu i vulgueu anar) a:

Divendres, 13

ELS PETS

OQUES GRASSES

Dissabte, 14

GOSSOS

LA IAIA

Seguirem informant…

El MMVV ofereix un nou abonament Low Cost

§  Costarà 20 euros i permetrà assistir a tots els concerts d’una jornada en funció de la disponibilitat d’aforament

§  Es manté la segona modalitat d’abonament que, amb un cost de 30 euros, donarà accés a cinc concerts a seleccionar

§  Les entrades individuals i  els abonaments Low Cost es poden adquirir a través d’Atrápalo i Codetickets i l’abonament garantit per cinc concerts únicament a través de Codetickets

Les entrades per a la 25a edició del Mercat de Música Viva de Vic ja estan a la venda a través d’Atrápalo i Codetickets. L’organització del MMVV programa entre el 12 i el 15 de setembre més de 50 concerts tant de pagament com gratuïts.

Com a novetat d’enguany, es posa a disposició una nova modalitat d’abonament Low Cost que permetrà assistir a tots els concerts de pagament d’una jornada, sempre en funció de la disponibilitat d’aforament. El preu de l’abonament és de 20 euros i es pot adquirir a través de Codetickets i Atrápalo.

D’altra banda, es manté la modalitat d’Abonament Garantit, que inclou l’entrada a 5 concerts a seleccionar entre tota la programació. Aquest abonament, a diferència del Low Cost, assegura el seient, si és numerat, o bé l’entrada general en cas de no numerats. L’abonament té un preu de 30 euros i es pot adquirir a través de Codetickets.

Pel que fa als concerts individuals, els programats a la Plaça Major, Plaça Catedral i Sucre són gratuïts, mentre que els de la Jazz Cava, Teatre Atlàntida, Auditori Atlàntida, Carpa Vermella i Carpa Negra són de pagament.

El preu de les entrades i abonaments del MMVV són els següents:

  • Concerts Teatre Atlàntida, Auditori Atlàntida, Carpa Vermella i Carpa Negra: 6€ anticipada / 10 € taquilla. Compra a través d’Atrápalo i Codetickets.

Excepcions a 15€ anticipada i 20€ taquilla:

  • Sisa, Portet i Oliver. 12/09/2013 a les 20h al Teatre Atlàntida
  • Els Pets. 13/09/2013 a les 21h al Teatre Atlàntida
  • La iaia. 14/09/2013 a les 21h al Teatre Atlàntida
  • ABONAMENT GARANTIT: Aquest abonament permet triar 5 concerts d’entre tots els concerts de pagament programats durant el MMVV. Preu: 30 €. Compra a través de Codetickets.
  • ABONAMENT LOW COST: Aquest abonament permet accedir a tots els espectacles de pagament d’un mateix dia sempre i quan hi hagi aforament disponible. Aquesta modalitat no permetrà l’accés als concerts amb les entrades exhaurides. Si la compra s’efectua a través d’Internet, s’haurà de passar per les taquilles del MMVV per recollir els passes dels concerts de la jornada. Preu: 20 €. Compra a través d’Atrápalo i Codetickets.

Tota la informació  i enllaços a: http://www.mmvv.net/ca/entrades/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*