L’Orquestra Filharmònica de Lemberg oferirà, el 27 de desembre, el Concert de Nadal al Teatre Cirvianum de Torelló

Concert de nadal Torelló

L’Orquestra Filharmònica de Lemberg protagonitzarà, divendres 27 de desembre, el tradicional Concert de Nadal al Teatre Cirvianum. Els valsos, les polques i altres peces clàssiques són un autèntic clàssic d’aquestes dates al teatre torellonenc.

El Concert de Nadal tindrà lloc divendres 27 de desembre, a les 9 del vespre, i l’Orquestra Filharmònica de Lemberg, formada per 36 músics, estarà dirigida per Aidar Torybaev.

Tot i que els seus orígens es remunten a la primera meitat del segle XIX, l’Orquestra Filharmònica de Lemberg va ser fundada el 1998 pel director suís Gunhard Mattes. Des d’aleshores, la formació no ha parat de créixer quant a nivell artístic i projecció internacional.

Entre el repertori que oferiran a Torelló hi haurà composicions de Tschaikowsky, peces operístiques de Puccini i Offenbach, fragments simfònics de Haydn, però bàsicament valsos i polques de Josef i Johann Strauss.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*