Ángel Corella + Ara Malikian obren aquest dissabte la 31ª Temporada BBVA de Dansa al Centre Cultural Terrassa
• La Temporada BBVA de Dansa arriba a la seva 31ª edició, esdevenint l’única temporada estable de caràcter privat de Catalunya.
• La presentació ha tingut lloc aquest dimecres 15 d’octubre a la seu central de BBVA a Barcelona amb la presència del ballarí Ángel Corella.
• A+A és la funció número 300 a l’equipament i ha exhaurit les entrades des de fa dues setmanes
• La novetat d’enguany és el programa Aixecant el Teló, abans de cada funció hi haurà una explicació sobre l’espectacle que el públic veurà a continuació.
El Centre Cultural Terrassa arriba a la 31ª edició de la Temporada BBVA de Dansa que enguany acollirà, en aquesta primera part, 3 companyies de prestigi nacional i internacional: A+A (18 d’octubre), Estrelles del Ballet Rus (8 de novembre) i Ballet Nacional de l’Òpera del Rhin (20 de desembre).
El president de la Fundació Antiga Caixa de Terrassa, Ignasi Cusidó, ha recordat que el Centre Cultural Terrassa és l’equipament amb una programació més antiga a Catalunya. A+A serà la funció 300 en aquest equipament per on han passat gairebé 200 companyies de més de 30 països diferents i s’han representat 582 coreografies de les quals més de 50 han estat estrenes mundials.
D’altra banda, el director territorial de BBVA a Catalunya, Xavier Queralt, ha destacat la ‘perseverància, implicació i continuïtat’ de l’entitat que aposta per la dansa apropant-la a nous públics. Seguint aquesta línia aquesta línia incorporat per aquesta temporada el programa Aixecant el Teló, que té per objectiu
apropar a l’espectador la informació essencial de cada espectacle que veurà a continuació. Alhora, tots els espectacles s’acullen al programa socioeducatiu Apropa Cultura, que té per objectiu afavorir l’assistència i participació dels usuaris de centres socials a la programació i a les activitats dels equipaments culturals.
El Centre Cultural Terrassa i BBVA refermen el seu compromís en la divulgació de la dansa entre els més joves és per això que el 8 de novembre s’impartirà una classe magistral per a les escoles de dansa. La classe estarà impartida per Natalia Vyskubenko, professora de ballet internacional del Bolxoi Ballet Company i directora artística de l’espectacle Estrelles del Ballet Rus, que es podrà veure el mateix dia al vespre.
El director artístic de l’equipament terrassenc, Adrià Fornés, ha destacat l’interès que desperta a les escoles aquesta activitat, ‘oferim una formació de qualitat i la projectem arreu del territori català’, ha emfatitzat. En anteriors edicions han assistit a la classe magistral escoles que provenen des de localitats com Amposta, Arenys de Mar o Barcelona. Enguany ja hi ha més de 50 alumnes inscrites.
La Temporada BBVA de Dansa va néixer l’any 1984 de la mà de l’obra social de Caixa Terrassa. Durant aquests 31 anys, el Centre Cultural ha apostat per aquesta línia de programació, que l’ha convertit en l’únic equipament de caràcter privat que programa aquest gènere artístic des de fa 31 anys, de forma ininterrompuda. BBVA continua apostant per la dansa i dóna continuïtat a un projecte de gran arrelament al nostre país.
PROGRAMA
PUNTS DE VENDA:
Taquilla Centre Cultural Terrassa
Rambla d’Ègara, 340 Terrassa
Dilluns a dissabtes de 16 a 20h i una hora abans de la funció
Per internet www.fundacioct.cat
Per telèfon al 902 180 677
DESCOMPTES:
BBVA
15% per a clients de BBVA
Grups
15% per a grups a partir de 15 persones
20% per a grups a partir de 25 persones
25% per a grups a partir de 50 persones
Es poden consultar més descomptes per a col·lectius al nostre web.
En funció de l’acord de programació, alguns espectacles queden exempts de la política de descomptes.
Tots els espectacles s’acullen al programa socioeducatiu Apropa Cultura, que té per objectiu afavorir l’assistència i participació dels usuaris de centres socials a la programació i a les activitats dels equipaments culturals.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya
