
Més de 400 professionals de les arts escèniques acreditats
9 funcions de 4 espectacles tindran lloc en aquesta Fira
FETEN, la Feria Europea de Artes Escénicas para Niños y Niñas de Gijón, la més important de l’Estat espanyol pel que fa a teatre infantil i familiar, rebrà enguany quatre c
ompanyies lleidatanes: Zum Zum Teatre, Festuc Teatre, La Baldufa i el Centre de Titelles de Lleida.
Aquestes presentaran els seus espectacles La nena que vivia en una capsa de sabates, La mongetera màgica, Pinocchio i Kissu, respectivament, totes elles en la seva versió en castellà. Cada companyia realitzarà dues funcions, excepte Zum Zum Teatre que en farà tres. Més de 400 programadors podran veure aquestes produccions, i realitzar noves contractacions a partir d’aquesta Fira.
Aquesta Fira té lloc del 22 al 27 de febrer a la capital asturiana. Durant aquests dies. D’entre les 72 companyies nacionals i internacionals que hi són programades, 4 són lleidatanes, el que demostra la bona salut del sector del teatre familiar a les Terres de Lleida, on les companyies d’aquest sector de les arts escèniques són reconegudes arreu, en festivals, fires i programacions nacionals i internacionals.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya



