|
TEATRE TaNTaRaNTaNa
|
||
|
20 anys de programació familiar
|
||
|
Vaig veure ‘Guri Guri’ quan es va fer al FETEN 2010, i en aquell moment ja vaig saber que faria fortuna entre els espectadors i a les programacions d’arreu. La idea de que l’aneguet lleig no fós un cigna, sinó un COCODRIL! era prou esbojarrada com per atrapar als més menuts, destinataris de l’espectacle, però per a sorprendre i divertir també als grans. La companyia resident a Múrcia, però formada per una valencianoparlant i un barceloní, ja ha visitat Catalumya, per exemple estant-se a La Sala de Sabadell, oferint passis en català. Si no l’heu vista, us la recomano: no us la podeu perdre.
Josep Maria Viaplana |
||
|
Mejor espectáculo de títeres en FETEN 2010 y Dracs d’Or al mejor espectáculo infantil y a la mejor interpretación, en la XXI Fira de Titelles de Lleida 2010.
GUYI-GUYI
Una història de recerca d’identitat i de valors sobre un cocodril que neix dintre d’una família d’ànecs i viu feliç fins al dia que es troba amb un altre cocodril.
Guyi-Guyi és un cocodril que, per un atzar de la natura, neix en una família d’ànecs. Guyi-Guyi viu feliç amb la seva família fins que un dia es troba amb un cocodril. Quan s’assabenta que els cocodrils mengen ànecs, el nostre protagonista passarà per diferents dificultats per aconseguir ser ell mateix.
A través del joc i l’humor busquem reflexionar sobre la por a la diferència i els prejudicis que llancem sobre allò que es comporta de manera diferent al que esperem.
Horaris sessions: dissabtes 18h – diumenges 12h
Preus: 7,50 € – preu per grups 6 €
PERIFERIA TEATRO |
||
|
TEATRE TANTARANTANA
carrer de les flors 22 – 08001 Barcelona | telèfon 93 441 70 22 | teatre@tantarantana.com
|
||
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya



