Dissabte 13 d’abril de 2013 a les 18:00h al Teatre Orfeó Montsià d’Ulldecona
“Cinc contes diferents” Cia. Pduccions Essencials
Les cinc històries expliquen la vida d’una làmpada que no fa llum, d’un ventilador que mou les hèlices més lentament, d’un coixinet especial i rosa extremadament afectuós i d’un arquet que no aconsegueix fer música amb el seu germà, un violí virtuós. Aquests són alguns dels protagonistes de Cinc contes diferents, un espectacle d’objectes sobre l’amistat i la superació personal, amb dosis d’aventura, fantasia, tendresa i humor, que ens demostren que en la diferència està l’excepcionalitat de cadascun de nosaltres.
Un espectacle infantil de titelles adreçat a nens i nenes de 3 a 12 anys de la companyia Produccions Essencials d’1 hora de durada.
L´espectacle és gratüit per als xiquets i xiquetes del Club Super 3, previa presentació a la taquilla del carnet de Súper.
Teatre Orfeó Montsià
Carrer Major, 147 Ulldecona (Tarragona)