Dia: divendres 3 de maig
Hora: 11h00
Lloc: ESPAIdART. CC Espai Gironès (Camí dels Carlins, 17190 Salt, Girona)
La presentació comptarà amb la presència del director gerent d’Espai Gironès, Sr. Pau Jordà, responsable de màrqueting del Centre, Sra. Cristina Plana i del director del Festival Temporada Alta i padrí d’ESPAIdART, Sr. Salvador Sunyer.
Els mitjans assistents comptaran amb un tast de totes les companyies que intervindran al festival durant més d’un mes i podran fer entrevistes amb elles prèvia sol·licitud.
ESPAIdART, un nou concepte de festival
32 propostes culturals de 24 joves companyies catalanes lideren la programació d’ESPAIdART, un nou concepte de festival de cultura en viu que s’inaugurarà el proper 6 de maig al centre comercial Espai Gironès. Els espectacles, que tindran una periodicitat diària fins al 8 de juny, seran gratuïts i per a tots els públics, convertint un centre comercial en un escenari pel teatre, la dansa i la música.
Del 6 de maig al 8 de juny, de dilluns a dissabte a les 18h (dissabtes 11/5 i 18/5 a les 12h i a les 18h) ENTRADA GRATUITA
+INFO http://www.espaidart.net