El festival d’arts escèniques de carrer Per Amor a L’Hart, que organitzen la Regidoria de Joventut i Esports i l’entitat Bipol·art, arriba aquest any a la seva novena edició amb una programació diversa i de qualitat que permet a la ciutadania veure els artistes a peu de carrer i comprovar el dinamisme de la creació contemporània.
Els dos espais del festival, la rambla de la Marina —amb una graderia per a 300 espectadors— i la plaça de l’Ajuntament es repartiran els espectacles que presentaran 15 companyies de dansa, circ, música i humor.
En aquesta edició, es presenten companyies de prestigi reconegut de dintre i fora de Catalunya. Pel que fa a la dansa destaca la participació de la Companyia Nats Nuts, que presentarà el seu espectacle Slot, premi nacional de dansa de 2009, i la companyia gallega La Macana, amb la coreografia Ven, guanyadora de premis de prestigi internacional. També hi seran, entre altres, Candelaria Antelo & Arthur Bernard Bazin.
El circ continua sent un altre dels protagonistes de la programació amb espectacles per a tota la família amb grups com ara la Companyia Trifaldó, que portarà a la ciutat el seu espectacle L’eS3, premi al millor espectacle de circ 2011 atorgat per la revista Zirkólika. També hi seran la Companyia Cirkonita, amb Efecte Doppler; el clown Loco Brusca, que arriba a la ciutat amb Speerman, un espectacle que ha voltat per tot el món, i Tony Clifton Circus, companyia italiana que presentarà Rubbish Rabbit, un espectacle transgressor i provocador.
Dissabte hi haurà el ja clàssic cabaret de circ per tancar el festival, que arriba a la quarta edició. Comandat pel presentador, Miner Montell, inclourà malabarismes, a càrrec de Sergi Pla; acrobàcies, amb les companyies Psirc i Balusca, i la música de Los Circonautas.
Les nits del festival es tancaran a la rambla de la Marina amb les actuacions musicals de Sloppy Beats i Sundanché, programades per La Resistència.
Bipol•art és una associació cultural de L’Hospitalet creada el 2005 amb la intenció de ser un punt de trobada entre artistes, gestors culturals, institucions i públic. A més de Per Amor a L’Hart, organitza tallers de creació, tallers de dansa i circ amb escoles, programació d’espectacles infantils, residències per a creadors escènics, tallers amb joves, etc..
Dansa, circ, música i humor: torna Per Amor a L´HartAjuntament de L’Hospitalet.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya