Joves: "Hablame de Lorca, Miguel". Del 8 al 22 de desembre a l'Espai Porta4 (Barcelona)

Hablame de Lorca, Miguel

Del 8 al 22 de desembre de 2013  a l’Espai Porta4 (Barcelona)
Diumenges a les 20:00h

“Hablame de Lorca, Miguel” a càrrec de Retret Teatre

Any 1939: Tres actrius es citen en un petit teatre abandonat a les afores de Madrid. Elles, malgrat saber que les seves accions poden tenir greus conseqüències, no s’atemoritzen davant el seu propòsit: recitar les paraules del que va ser un gran amic seu, Federico García Lorca.

La guerra ha trencat tots els seus somnis. Avui representen escenes de Bernarda Alba i Yerma davant d’un públic reduït, per retre homenatge a Lorca i a la seva obra. En acabar-se la funció, elles recullen el vestuari, i preparen la següent funció mentre expliquen anècdotes divertides, experiències innoblidables, records que perduren i que tenen com a eix la figura del poeta. I és en mig d’aquesta conversa post-funció que reben la visita d’un espectador que les vol felicitar: Miguel Hernández, que acaba de sortir de la presó del carrer Torrijos.
 
Compartiran poemes, cançons, rialles, versos… després Miguel tornarà a Orihuela per retrobar-se amb la seva família.

Les actrius mai oblidaran aquella vetllada màgica: recitar Lorca a Miguel Hernández i ser públic de la veu del poeta del poble.

Idioma: Castellà
Durada: 60 minuts.  
 
Preu: 12 €reservas@porta4.cat
Preu especial per als joves: 8€

Espai Porta4
c/ Església 4-10, Local 6
PI. Virreina, Barrio de Gràcia
08024 Barcelona, España
Tel: 034 931 854 840

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*