Els pobles xarxa s’apleguen en una jornada de formació per al voluntariat
La Fundació Xarxa recupera les jornades de formació per a voluntaris xarxa per tal de compartir experiències, crear sinèrgies entre grups i procurar la continuïtat del model xarxa en el panorama cultural català.
Dissabte 15 de març una quarantena de voluntaris xarxa van assistir a la jornada, dedicada especialment a nous voluntaris que fa pocs anys que formen part de la Fundació. La jornada va transcórrer de manera distesa on els assistents van prestar atenció a les explicacions sobre el moviment i la importància del voluntariat en la cultura popular catalana. Més tard, i en petits grups, els diferents voluntaris xarxa van poder intercanviar opinions, i crear de nou grups xarxa ficticis amb uns pros i contres molt particulars.
Les valoracions dels assistents van ser molt positives i engrescadores per a nous i antics voluntaris, tots ells coincidents amb el fet que és necessària la implicació del teixit social per tal de tirar endavant projectes com el de Xarxa.
Després d’aquesta experiència, la Fundació Xarxa prepara ja la propera trobada de formació que serà a finals d’aquest any 2014.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya

