La 17ª Fira Mediterrània de Manresa obre l’acreditació:
per als paradistes del FiraPasseig
Obrim l’acreditació als paradistes del FiraPasseig 2014, que tindrà lloc del 10 al 12 d’octubre.
Podeu contractar un espai modular proporcionat per la Fira, o bé instal·lar la vostra pròpia parada. Es prioritzaran els paradistes que dinamitzin el seu estand.
Acrediteu-vos clickant en aquest enllaç http://firamediterrania.cat/acreditacions i omplint el formulari adjunt.
i la Taverna – Espai Gastronòmic
Si voleu venir amb la vostra pròpia parada de venda de menjars cuinats a la Taverna de la Fira / Espai Gastronòmic, que tindrà lloc del 10 al 12 d’octubre, ja us podeu acreditar.
Presenteu la vostra proposta de productes gastronòmics per a l’espai ubicat a la plaça Sant Domènec de Manresa a expositors@firamediterrania.cat. Acceptem oferiments dels diversos països i territoris de la Mar Mediterrània, donant especial importància a la Dieta Mediterrània.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya
