
La recepció de propostes va finalitzar a finals d’octubre i s’ha obert, com cada any, a companyies catalanes, de la resta de l’estat i internacionals.
La Fira de Titelles de Lleida, que se celebrarà els dies 1, 2 i 3 de maig de 2015, arribarà a la seva 26a edició. Una Fira única en el seu àmbit en tot l’Estat i un referent internacional per al sector teatra.
Aquest any, s’han rebut 259 propostes d’espectacles de cara a la propera Fira el que suposa quasi un 15% més de propostes que l’any passat i que evidencia el bon estat de salut de la Fira de Titelles, com a plataforma de mercat d’interès per a tots els professionals del sector i en la que les companyies a més de participar-hi, n’obtenen força beneficis en forma de futurs contractes d’actuacions. Concretament, són 65 companyies catalanes, 103 companyies de la resta de de l’estat espanyol i 91 companyies de països estrangers, les que han presentat els seus muntatges per a ser valorats i inclosos en la programació de la propera Fira, el que suma un total de 259 espectacles.
Durant les properes setmanes, es procedirà al visionat d’aquests muntatges –dels quals es rep el vídeo- i se’n farà una selecció per tal de confeccionar la programació de la que serà la 26a edició de la Fira de Titelles, en què està previst que actuïn entre 20 i 30 companyies.
A més de la recepció de propostes, la programació de la Fira també s’elabora amb espectacles que l’equip del Centre de Titelles ha visionat a través de la seva assistència a diverses fires, festivals, programacions i trobades professionals de Catalunya, la resta de l’estat i altres països. La qual cosa, incrementa les propostes en més de 300.
La selecció dels espectacles participants es farà atenent a criteris de qualitat, nivell artístic, innovació i connexió amb els diversos públics, i es farà pública a la roda de premsa de presentació de la 26a Fira de Titelles.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya
