Com convertir una associació en marca competitiva per als seus associats?

SEMINARIS:

Com convertir una associació en marca competitiva per als seus associats?

El màrqueting associatiu neix de la necessitat de les organitzacions de perfil associatiu i caràcter empresarial o professional, de dotar-se de respostes i estratègies que els permetin afrontar amb èxit els reptes que els planteja el futur immediat.

Objectius: identificar estratègies de captació i fidelització de socis per a organitzacions de perfil associatiu. 

Sessió adreçada a professionals de gremis, associacions professionals, col·legis professionals, fundacions, entitats culturals, i també a entitats de l’administració que tinguin perfil associatiu amb membres, espectadors, socis o clients. 

HORARI i ESPAI

Dimecres 4 de març. de 16:00h a 18:00 h.

Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

 

  • El màrqueting associatiu: un nou model de màrqueting
  • Com convertir els associats en clients
  • Captació  i  fidelització  d’associats
  • La importància de l’atenció al soci
  • Branded content: generació, filtre i difusió de continguts
  • Innovació en el model de negoci: com generar nous productes i serveis
  • Del lobby al think tank
  • Ponts de comunicació interna i externa: el 2.0
  • Casos de bones pràctiques

 

PONENTS

Ignasi   Solana.   CEO   IGNATIUS&CO.,   consultoria   de   màrqueting   associatiu.   Estudia Psicologia i Filologia a la UAB. Direcció en Màrqueting-Vendes i Direcció Màrqueting Digital a  ESADE Business School

 

 

 

 

 

Consol Vancells. Partner d’IGNATIUS&CO., consultoria  de  màrqueting  associatiu. Llicenciada en  Ciències de la Informació -­Publicitat per la UAB, Master in Social Media, Branding & Strategies  URL-­La Salle.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*