
SEMINARIS:
Com convertir una associació en marca competitiva per als seus associats?
El màrqueting associatiu neix de la necessitat de les organitzacions de perfil associatiu i caràcter empresarial o professional, de dotar-se de respostes i estratègies que els permetin afrontar amb èxit els reptes que els planteja el futur immediat.
Objectius: identificar estratègies de captació i fidelització de socis per a organitzacions de perfil associatiu.
Sessió adreçada a professionals de gremis, associacions professionals, col·legis professionals, fundacions, entitats culturals, i també a entitats de l’administració que tinguin perfil associatiu amb membres, espectadors, socis o clients.
HORARI i ESPAI
Dimecres 4 de març. de 16:00h a 18:00 h.
Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

- El màrqueting associatiu: un nou model de màrqueting
- Com convertir els associats en clients
- Captació i fidelització d’associats
- La importància de l’atenció al soci
- Branded content: generació, filtre i difusió de continguts
- Innovació en el model de negoci: com generar nous productes i serveis
- Del lobby al think tank
- Ponts de comunicació interna i externa: el 2.0
- Casos de bones pràctiques
PONENTS
Ignasi Solana. CEO IGNATIUS&CO., consultoria de màrqueting associatiu. Estudia Psicologia i Filologia a la UAB. Direcció en Màrqueting-Vendes i Direcció Màrqueting Digital a ESADE Business School
Consol Vancells. Partner d’IGNATIUS&CO., consultoria de màrqueting associatiu. Llicenciada en Ciències de la Informació -Publicitat per la UAB, Master in Social Media, Branding & Strategies URL-La Salle.
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya
