El Departament de Cultura posa al teu abast diferents eines per poder treure el màxim rendiment del teu projecte. Tria el teu interlocutor i concerta una reunió a La Mostra d’Igualada
1. Tens una empresa d’arts escèniques i vols una entrevista personalitzada per conèixer millor els ajuts que encaixen amb la teva activitat i que s’impulsen des de l’Àrea d’Arts Escèniques i l’Àrea de Desenvolupament Empresarial del Departament de Cultura?
• Subvencions a la producció d’un espectacle teatral
• Subvencions a la millora d’infraestructura i/o adquisició d’equipament
• Subvencions a activitats de circ de caràcter professional
• Subvencions a activitats de dansa de caràcter professional
• Ajuts reintegrables a la distribució i explotació d’espectacles a Catalunya
• Ajuts reintegrables a projectes culturals
• Subvencions per a la realització de consultories per a empreses o entitats culturals
Divendres 17 d’abril
Horari: de 10.30 a 12.30h
Lloc: Llotja de la Mostra d’Igualada. Taula nº 1
Reserva hora prèviament trucant al 93 550 74 44 o envia un correu a igarciam@gencat.cat (Imma Garcia).
2. Tens projectes internacionals que es desenvolupin a França o al Benelux? Vols saber com et podem ajudar en aquets mercats concrets des de l’Àrea de Mercats del Departament de Cultura?
Divendres 17 d’abril
Horari: de 16.45 a 18.00h
Lloc: Llotja de la Mostra d’Igualada. (DINS DE L’ACTIVITAT SPEED DATING)
Concerta una entrevista via speeddating@lamostraigualada.cat
3. Vols saber com pots fidelitzar el teu públic? L’Àrea de Públics del Departament de Cultura et pot ajudar.
Divendres 17 d’abril
Horari: de 16.45 a 18.00h
Lloc: Llotja de la Mostra d’Igualada. (DINS DE L’ACTIVITAT SPEED DATING)
Concerta una entrevista via speeddating@lamostraigualada.cat
4. Ets programador/a, companyia, artista…, i vols conèixer els ajuts a projectes artístics d’arts escèniques i/o el Sistema Públic d’Equipaments Escènics i Musicals (SPEEM) i/o els suports a la difusió i a la programació d’arts escèniques a través del PROGRAMA.CAT i/o els convenis amb els equipaments que gestiona el Departament de Cultura?
Dissabte 18 abril
Horari: d’11.00 a 13.00h
Lloc: Llotja de la Mostra d’Igualada. Taula nº 1
Reserva hora prèviament contactant amb Laura Bové a lbove@gencat.cat i amb Marga Sanjuan a msanjuan@gencat.cat
5. Tens un pla d’internacionalització de la teva empresa o un projecte que vulguis desenvolupar internacionalment? Coneixes la nova línia d’ajuts en aquest àmbit de l’Àrea de Mercats del Departament de Cultura?
Dissabte 18 d’abril
Horari: d’11.00 a 13.00h
Lloc: Llotja de la Mostra d’Igualada. Taula nº 1
Reserva hora enviant un correu ecampabadal@gencat.cat (Esther Campabadal)
Jove Espectacle Portal dels espectacles per a infants i joves a Catalunya
