Sense solta o un món on tot és possible. Un espai propi on res és el que sembla i on tot plegat és un joc. Una escala, un faristol, un restaurant, una llegenda irlandesa… Un escenari, tres comediants i un ventall de sorpreses que aniran apareixent al llarg d’un espectacle divertit i amb un surrealisme deliciós que us deixarà bocabadats!
Edat recomanada: Tots els públics
Durada: 50 min
Vist el 13/04/2013 a La Mostra d’Igualada 2013
Poca cosa a dir d’aquest espectacle més que: FANTÀSTIC! Els tres membres de Teatre Mòbil, portats per una energia que sembla no tenir fi, ens van portant per moments divertits i dinàmics, gags fets amb els mínims elements, l’absurd més tendre i la millor versió del clown. Tant en els trossos muts com en els parlats, la fina (o gruixuda, segons toqui) ironia es destina per igual a grans i petits, fent un espectacle apte per a tots. Cosa que no es pot dir sinó en una minoria d’espectacles. Fins i tot s’atreveixen amb una escena sencera en anglès!! Per riure i passar-ho bé de principi a fi.
Vist el 20/02/2014 a FETEN 2014
Tal i com vaig comentar anteriorment, en l’estrena en català a la Mostra d’Igualada 2013, un espectacle magnífic. I la versió castellana, força ben treballada (inclosa una més que correcta traducció d’expressions força catalanes de l’original), i a més amb detalls d’humor barrejant fugaçment expressions catalanes, aquestes sí, sense traducció. Un espectacle dinàmic, divertit, on tots tres membres de Teatre Mòbil acaben, literalment, suant la camisa. Com en l’estrena a la Mostra, el públic va riure sense parar amb les ocurrències dels tres personatges que igual es plantejaven un concert, com el rodatge d’una pel·lícula, com un restaurant de luxe, un número de pallassos com, al final, un ball celta per il·lustrar un conte en anglès, i una transformació final en titelles. Una bogeria divertida que arriba a grans i petits.