Obrim les inscripcions de la segona edició del curs d’estiu de tècniques teatrals per al professorat
Després de l’èxit de participació de la primera edició del curs per a mestres i formadors/es sobre tècniques teatrals per incloure a les aules, tornem a obrir inscripcions de la segona edició. Enguany amb noves incorporacions i amb el reconeixement del curs del Departament d’Ensenyament.
Oriol Broggi, Clara Segura, Rosa Gamiz, Guillem Albà, Eduard Vallory, Marta Montiel, Marc Artigau… seran alguns dels ponents/formadors d’aquest curs. Un curs destinat per al professorat de primària, secundària i infantil i altres docents i formadors/es.
Amb l’objectiu de compartir perspectives al voltant de l’educació i les arts escèniques i fer dels cursos una experiència més enriquidora possible per establir itineraris d’educació i aprenentatges cap a i des de l’art.
Del 2 al 6 de juliol al Teatre Biblioteca de Catalunya
Més info aquí I Inscripcions aquí | Detall del curs aquí
La Perla 29 | Torrent d’en Vidalet 21 | 08012 Barcelona
93 217 17 70 / info@laperla29.cat
Source: La Perla petita proposa…